Home » Insights » Hoe voed je het content cookie monster van marketing automation?

Hoe voed je het content cookie monster van marketing automation?

Relevante en performante marketing automation vereist veel content. Deze content moet toegankelijk, beheersbaar en voor alle kanalen klaar zijn.

Joz Van Acker -

Relevante en performante marketing automation vereist veel content. Deze content moet toegankelijk, beheersbaar en voor alle kanalen klaar zijn. Bovendien moet de content consistent zijn over alle kanalen.
Daarom is een universeel Smart Content Management platform essentieel voor merken om multi-channel, meertalige, gepersonaliseerde communicatie mogelijk te maken. Dezelfde content wordt op verschillende kanalen gepubliceerd, maar via één platform beheerd.

Digital Asset Management (DAM)

Digital assets zijn: fotografie, logo’s, illustraties, animaties, audiovisuele media, presentaties, spreadsheets, Word documenten, elektronische mails en een groot aantal andere digitale formaten en hun respectievelijke metadata. Als u slechts een beperkt aantal heeft, kunnen ze op een bestandsserver opgeslagen worden, maar wanneer dit aantal te groot wordt, hebt u een Digital Asset Management-systeem nodig.

Product Information Management (PIM)

Product Information Management (PIM) betekent het beheren van informatie die nodig is om producten via distributiekanalen op de markt te brengen en te verkopen. Een centrale reeks productgegevens kan gebruikt worden om informatie naar media zoals websites, gedrukte catalogi, ERP-systemen en elektronische datafeeds aan handelspartners te sturen. PIM-systemen ondersteunen meerdere geografische locaties, meertalige gegevens en onderhoud en aanpassing van productinformatie binnen een gecentraliseerde catalogus. PIM is een oplossing voor gecentraliseerd, mediaonafhankelijk gegevensbeheer, evenals efficiënte gegevensverzameling, beheer, verfijning en uitvoer.

Brand Management

U hebt een geavanceerde brand book ontwikkeld die de nodige lettertypes, het canvas voor advertenties, uw logo in verschillende afmetingen en richtingen, enz. definieert. Nu wilt u niet dat elke grafische ontwerper in uw bedrijf zijn eigen versie maakt. Censhare kan dat voor u regelen.
Web Content Management
Alle content van uw websites worden op één plaats beheerd en opgeslagen! Wanneer u een nieuw logo heeft, wijzigt u het op één plaats en worden al uw sites automatisch aangepast, in elke taal en elk land. Hetzelfde geldt voor tekst en afbeeldingen. Dit is niet alleen tijdbesparend maar zorgt ook voor een wereldwijde consistentie.

Omnichannel Content Management

Content wordt vaak in content silos gecreëerd, waardoor er regelmatig dubbele content ontstaat. Maak uw content voor al uw teams toegankelijk en stroomlijn deze met Omnichannel Content Management.

Marketing Resource Management (MRM)

Beheer uw volledige marketingplanning met alle campagnes en tactieken en integreer taken en implementatieprocessen.

  • Administreer marketingplannen
  • Bestuur en beheer campagnes, tactieken, instructies en taken

Contacteer ons

Joz Van Acker
Plan een meeting met Joz Van Acker
DMI Belgium