Home » Insights » DMI en Adagio bundelen krachten

DMI en Adagio bundelen krachten

Samen nog sterker en completer in de markt staan. Vanuit die filosofie kijken sectorgenoten DMI en Adagio voortaan samen verder naar de toekomst met een team van 70 experts. De marketing automation expert in de BeNeLux De expertise van DMI in onder andere Selligent vormt een perfecte samenvalling op de kennis en ervaring van Adagio …

Johan Van den Hende -

Samen nog sterker en completer in de markt staan. Vanuit die filosofie kijken sectorgenoten DMI en Adagio voortaan samen verder naar de toekomst met een team van 70 experts.

De marketing automation expert in de BeNeLux

De expertise van DMI in onder andere Selligent vormt een perfecte samenvalling op de kennis en ervaring van Adagio in Salesforce, Adobe- en Oracle. Qua marketing automation ontstaat er een zo een compleet aanbod voor zowel kmo als enterprise oplossingen.

Ongeacht de technologie, ongeacht de sector en ongeacht het vraagstuk: DMI, Adagio en ondersteunende partner Intracto Group zijn in staat om gerichte en impactvolle antwoorden te geven.

Groeiende vraag naar marketing automation
In zowel B2B als B2C is de stijgende vraag en nood aan marketing automation merkbaar. Koopintenties opvolgen en omzetten in bedrijfsresultaten wordt met de dag belangrijker.

Johan Van den Hende, CEO van DMI: “de samensmelting met Adagio is voor onze huidige en toekomstige klanten goed nieuws. Wat de vraag ook is en of ze nu al een voorkeur hebben qua technologie of niet, we kunnen hen sowieso helpen om hun bedrijfsdoelstellingen waar te maken.”

Contacteer ons

Johan Van den Hende
DMI Belgium