Home » Insights » Accent Jobs kiest voor Selligent met DMI als partner

Accent Jobs kiest voor Selligent met DMI als partner

House of HR (Accent Jobs) wil haar marketing naar een hoger niveau tillen. Na een lang evaluatieproces werd Selligent Marketing Cloud gekozen als hun omnichannel marketing automation platform. DMI werd als implementatiepartner geselecteerd vanwege hun uitgebreide en geavanceerde kennis van Selligent Marketing Cloud en hun ervaring met bedrijven zoals Manpower en SD Worx.

Joz Van Acker -

Partnership Accent jobs & DMI

Wie is House of HR?

House of HR is een multinationale groep waar Accent Jobs een deel van uitmaakt. Accent Jobs is een Belgische recruitmentexpert met een volledige focus op ‘temp to perm’. Met een omzet van 500 miljoen €, 250 vestigingen en ongeveer 1000 werknemers is Accent Jobs een van de hoofdspelers in de lokale recruitment markt.

Wat is Selligent Marketing Cloud?

Selligent Marketing Cloud is een platform voor marketing automation waarmee merken hun klanten kunnen betrekken over een groot aantal kanalen op basis van een uniform profiel. Het helpt bij het identificeren van relevante contacten en stuurt hen gepersonaliseerde berichten, waardoor hun betrokkenheid met het merk toeneemt. Een van de meest onderscheidende kenmerken van het platform is een zeer open en flexibele SQL-database die geavanceerde data modelling binnen de tool mogelijk maakt.

Wie is DMI?

Agencies hebben een brede waaier aan services, maar wij specialiseren ons in marketing automation en alleen maar marketing automation. Deze focus stelt ons in staat om een gespecialiseerde expertise in te zetten om uw succes te garanderen.

Met gebruik van uw eigen tool zorgen we er voor dat marketing automation voor u werkt. Wij geloven dat marketing automation meer is dan lead generation, nieuwsbrieven en verjaardagsmails en assisteren u in het optimaliseren van uw investering. Connect to many but engage individuals.

Het project

Bij het implementeren van marketing automation software is het verleidelijk om naar een big bang te streven. De grote impact van marketing automation op uw volledige organisatie – van IT tot purchase en customer service tot sales en marketing – vraagt echter om een evolutionaire uitrol. Dit is de reden waarom wij bij DMI geloven in een efficiënte en stapsgewijze aanpak.

De aanvankelijke opzet van het project:

  • Bouwen van multi-channel geautomatiseerde communicatie flows (e-mail, app, facebook, whatsapp, …)
  • Welcome campaign: meer leren over kandidaat-werkzoekenden in een stapsgewijze aanpak met behulp van dialogue marketing en behaviour tracking
  • Verbinden van back-office-systemen met Selligent om de toegankelijkheid van gegevens voor de medewerkers van Accent Jobs te garanderen, rekening houdend met verschillende toegangsrechten en GDPR.
  • Betere en doelgerichtere communicatie mogelijk maken: de juiste job voor de juiste persoon via het juiste kanaal.
  • Een betere klantervaring voor sollicitanten garanderen vóór de plaatsing, tijdens uitzendwerk en na het vinden van een vaste baan.

Wilt u uw marketing automation naar een hoger niveau tillen?

Contacteer ons

Joz Van Acker
Plan een meeting met Joz Van Acker
DMI Belgium