Home » Blogs & Inzichten

Insights

Lees onze inzichten in Marketing Automation, gebaseerd op onze voortdurende verkenning van nieuwe evoluties en trends in ons kennisveld.


DMI en Adagio bundelen krachten
Johan Van den Hende - 4/11/2019

Samen nog sterker en completer in de markt staan. Vanuit die filosofie kijken sectorgenoten DMI en Adagio voortaan samen verder naar de toekomst met een team van 70 experts. De marketing automation expert in de BeNeLux De expertise van DMI in onder andere Selligent vormt een perfecte samenvalling op de kennis en ervaring van Adagio …

LEES VERDER

Marketing automation & B2B
Johan Van den Hende - 2/07/2019

Heeft marketing automation een plaats in de wereld van B2B?

LEES VERDER
Marketing automation & B2B

Influencer marketing gaat niet alleen om vedetten
Joz Van Acker - 7/12/2018

Welk bedrijf wil nu niet dat beroemdheden hun producten promoten. Maar zijn dit wel uw beste brand ambassadors? Ze zijn niet noodzakelijk een fan van uw merk, maar worden betaald om het te promoten. Het valt niet te ontkennen dat uw verkoop zal exploderen als een bekende persoon uw merk of kleding draagt. Maar laten we realistisch zijn, dit is niet goedkoop. Als u een kleiner merk bent, kunt u dit niet veroorloven.

LEES VERDER

DMI investeert in marketing training voor haar developers
Joz Van Acker - 23/11/2018

Om u een state-of-the-art service aan te bieden, gelooft DMI in training en opleiding. We werkten met 4P square samen om onze developers verder op te leiden.

LEES VERDER

Hoe voed je het content cookie monster van marketing automation?
Joz Van Acker - 23/11/2018

Relevante en performante marketing automation vereist veel content. Deze content moet toegankelijk, beheersbaar en voor alle kanalen klaar zijn.

LEES VERDER

CRM is meer dan sales automation
Joz Van Acker - 16/11/2018

CRM is een overkoepelende term voor sales automation, marketing automation en service automation. Te vaak wordt CRM alleen gebruikt om sales automation te definiëren, omdat dit de eerste uitdrukking was die op grote schaal werd gebruikt. Deze insight legt het verschil uit tussen sales automation, marketing automation en service automation, evenals hun toegevoegde waarde en gebruik.

LEES VERDER

Scoring models voor retail marketing
Joz Van Acker - 16/11/2018

Elke marketeer die in retail werkt, kent het RFM-model: een van de pijlers van marketing in de retail. Het wordt al vele jaren gebruikt en is nog steeds zeer relevant in de digitale wereld van vandaag en wordt daarom vaak gebruikt in marketing automation. Bij DMI hebben we er nog een letter toegevoegd.

LEES VERDER

Accent Jobs kiest voor Selligent met DMI als partner
Joz Van Acker - 12/10/2018

House of HR (Accent Jobs) wil haar marketing naar een hoger niveau tillen. Na een lang evaluatieproces werd Selligent Marketing Cloud gekozen als hun omnichannel marketing automation platform. DMI werd als implementatiepartner geselecteerd vanwege hun uitgebreide en geavanceerde kennis van Selligent Marketing Cloud en hun ervaring met bedrijven zoals Manpower en SD Worx.

LEES VERDER
Partnership Accent jobs & DMI
A man with an exploding brain

De rol van marketing automation in digital marketing
Joz Van Acker - 5/10/2018

Ontdek wat de rol van Marketing Automation is in het tijdperk van digital marketing. Het is een brede en intimiderende rol maar DMI maakt het simpel!

LEES VERDER

Bouw je nog steeds customer journeys?
Joz Van Acker - 5/10/2018

Marketing automation draait niet langer rond klanten in een customer journey te duwen. Tegenwoordig zit de consument achter het stuur: hij is op zijn individuele customer journey en jij als marketeer moet ernaar streven om zoveel mogelijk touchpoints met de consument op te bouwen in deze journey.

LEES VERDER
A journey explorer

Zijn klant personas ouderwets?
Joz Van Acker - 28/09/2018

Buyer personas zijn profielen gebaseerd op analyses van gemeenschappelijk gedrag, denkwijzen, interacties, kenmerken en de afgelegde weg van uw consumenten. Ze zijn geen weerspiegeling van uw doelgroep of ideale klant!

LEES VERDER

Het verschil tussen e-mailmarketing en marketing automation
Joz Van Acker - 24/09/2018

Het verschil tussen e-mailmarketing en marketing automation Het korte antwoord: e-mailmarketing is een onderdeel van marketing automation.

LEES VERDER
Comparison between brick and mortar stores and webshops

Waarom fysieke winkels met marketing automation moeten beginnen
Joz Van Acker - 27/08/2018

Runt u fysieke winkels? Met echte winkelramen en rekken met tastbare producten? Er is geen betere manier om klanten naar uw shop te lokken dan hen te betrekken door middel van een online dialoog. Wat houdt hen tegen om bij u rond te kijken en vervolgens ergens anders online te kopen? Het is tijd om een aantal mythes te ontkrachten.

LEES VERDER

Zal Selligent de competitie verslaan?
Joz Van Acker - 31/05/2018

Selligent is al jarenlang een koploper in het aanbieden van marketing automation tools. De nieuwe eigenaars en het volledig hervormde management hebben de lat hoog gelegd door het gloednieuwe Selligent Marketing Cloud Platform voor te stellen in een poging om de marketing automation business opnieuw vorm te geven.

LEES VERDER
An origami bird flying next to the Selligent logo